Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Diagnoza potrzeb szkoleniowych  2017 
Wdrożenie usprawnień w komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym  2015 
Strategia komunikacyjna i zarządzania satysfakcją klienta  2012 
Polityka szkoleniowa w służbie cywilnej wraz z wytycznymi do wdrażania  2012 
Szkolenie dla Dyrektorów Generalnych Ministerstw i Urzędów Centralnych  2010 

Main

  • Strona główna
  • O firmie
  • Nasza oferta
  • Doświadczenie
  • Szczególne osiągnięcia
  • Nasi klienci
    • Lista klientów
    • Referencje
  • Jak pracujemy
  • Kontakt
  • Mapa strony
ResPublic sp. z o.o.
ul. Trębacka 4 pokój 308
00-074 Warszawa
tel.: + 48 22 630 98 34
e-mail: biuro@respublic.pl
web: www.respublic.pl